BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Tuesday, September 22, 2009

Solamat hari gayo oi..huhuhu


Assalamualaikum..aku menggucapkan selamat hari raye..kpd yg beragame hindu tu..happy caming soon deepavali..haha..aku nak ambik kesempatan kat sini..memohon maaf..kalau2 penulisan aku yg lepas2 dan kini…buatkn korang terase hati..manelh taukan..aku ni insan biase je..masih mentah lg..kot salh ape2..koraqng komenla..aku terime dgn hati yg terbuke…kadang2 kite tk sedar yg kite buat salah..tapi orfg yg disekeliling blh nmpk…so aku bukk hot line ni tuk korg komen..huuhuhuh..ok..aku hari raye kali ni lah..yg plg aku tk rase ape2..dh tkde feel raye…tapi feel melntak aku ade..haha..tah knp..kali ni mmg aku rase kosong…aku tau sbb ye…tapi..nk dterjemahkn dalam kate..mmg aku tk termampu..aku pun tk faham..knp ia terjadi..entahla…aku sedih dalm gembire..bile org tu begaul ngan aku..die mmg tkkn tau..aku sememmgnye dalm keadaan sedih…tp cape yg dekat dan kenal aku..die tahu yg aku tgh mnngung penderitaan..yg aku katekn ini..soal perasaan..…aku tk pernh salhkan die…cume yg aku blh katekn..mgkin jodoh tu tkde..aku masih sayangkn die…tapiiiiii……….korg sambungla yg tapi tu haha….


Ziarah rakan yg kurang benasib baik..


Ok aku nk story kat sini…dsbkn ketiaddan mood tuk raye..aku cube berikn mood raye kpd seseorg…pde raye ke 3..aku melawat seorg rakan yg aku kenal..sewaktu di hospital tuanku jaafar..nasib die tk berape baik..die masuk spital buat fusioterapi..name die..saiful…atau org panggil epull je..die berumur 21 tahun..die kene demam panas..mase kecil..dan jadikn ye lbh istimewa dpd kite semue.tapi die py pemikiran ok..cume percakpan kureng jelas..tp cape yg begaul lame ngan die..akan lbh sng bekomunikasi ngan die..dah telnjur aku melawat..aku pun ajak la die begambar..buat kenang kengan..mklumla..past ni masuk wad blik..tuk tempoh yg mngkin lame..so nikmati keindahan selagi termampu..haha..korang kalu nk melawat die pun blh..pgla kat taman sinar harapan kat temiang….kat sremban k..ok ni sedikit pic yg aku ambik ngan die…

0 comments:

Fr33d0m & justic3

Related Posts with Thumbnails