BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Wednesday, September 9, 2009

Anniversary hastler yang ke-5

Assalamualaikum….waaaaaaa….macam jage dari tido aku rase..maafla pade yg follow blog aku ni…berjerawatla korang tunggu baru dapat update,,haha…aku bukan ape baru2 ni aku membzkan diri yg kurang bz ni.. harap2 korang2 semua sehat Alhamdulillah ye…aku ni kire kurang sehat sikit…sewaktu aku menaip cerita yang ala2 charlie cerpen ni…aku kat hospital..masuk wad la beb..maklumla…mmg koje aku kuar masuk wad ni….aku telantar kat spital..huhu..mcm pade cerite pengenalan aku yang lepas prob kiteorg adelah bedsore….tu sebabla aku tehumban kat wad..haha…tapi aku pasang niat la…insyallah ni la kali terakhir masuk..pas ni ingat kot masuk pun..setahun due lagi kot…kite hanye merancag..tuhan yang tentukan….taun 2009..mmg tahun yang agak pahit bagi aku…yela bayangkanla..dpd awal tahun..aku kuar masuk wad ye..doktor yg pnh oprate aku siap sound aku..’u dpd itu hari belum balik2 ke’ aku iyekan ajer haha…tapi ade lagi satu doctor mmg sportingla..die doctor yg rawad aku..sound aku…’lu ingat ini hotel ka…kejap check in kejap check out’ hahahaha…padan muke aku …
Korang mesti pelik kan…knp tajuk atas tu bertajuk ‘anniversary hastler yang ke-5’ tapi biasenye pade yang lembap jela akan berase pelik..pade yang paham cerita aku dari awal mesti dapat tangkap ape maksud tajuk tu..hahahaha..tajuk tu bermaksud anniversary aku yg ke 5 taun aku jadi mcm ni..hehaha…biar pun iya satu perkara yang plg pahit pernah berlaku dalam hidup aku..tapi inilah takdir aku…dan aku redha…dripade takdir ini..aku mule belajar mcm mane jadi seorg insan yang digelar manusia…1 haribulan 8..tarikh keramat yang akan aku kenang sampai ke akhir hayat… touching la plak kan..hahaha…

0 comments:

Fr33d0m & justic3

Related Posts with Thumbnails