BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Tuesday, September 22, 2009

huhuuhh...aku..mamak epul ngan budak suar pendek tu..aku lupela name die..haha

inilah saiful atau pun epul..tuan punye funfair..haha

aku ngan epul..dan boddyguard epul..huhu kembng kuncup ye idung pggil org tu boddyguard..haha..itu lah yg jage epul..staf kat sinar harapan..




peace yo..huhuhu


aku..epul..balok..ngan samseng kg dusun..sarip dol..haha



uikk...aku pun tk perasan mase tngkp..budak tu tgk aku..mcm aku tempeleng pale abg die lak...haha sebnrnye bdk tu malu sikit...






pic kenang kenangan






aku salam epul..seblum gerak balik..sempt gak ambik pic..ok pul semoge sucsess..kuatkn smgt..sekian ...wsalam






1 comments:

aku_nadiah said...

sarip dol?
wakakka
hero kg dusun mno tu?

Fr33d0m & justic3

Related Posts with Thumbnails