BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Wednesday, February 9, 2011

utusan hastler86 2011 ;p

assalamualaikum....lame sdh tk mencakor2 blog ni...korang semua pekabor...hopely u all seht la ek....kot tk sehat pi la belari..bwak2 exercise...jgn jd mcm aku...aku ni da sah2 tk leh lari..korang ikut abisla...kene la beli w.chair sorg satu...hahahahh..

kite mula kan dengan...al-fatihah ke atas arwah datuk aku...yg telah pergi meninggalkan dunia yg fana ni pade 3 aribulan 1 2011...semoge rohnye dicucuri rahmat dan ditempatkan..di kalngan org2 yg soleh...al-fatihah.....

datok aku da hampir setaun lebih...idap stroke...da sampai ajalnya aku redha...sorg demi srg pergi tglkan aku...bermule dgn arwah abg romlee...lepastu datuk aku...dan paling terbaru...uncle ganesan..salh seorg...senior aku jugak...die meninggal disbbkan bedsore...same mcm arwah abg romlee...makin berkurangan la my senior...idop ni tu la dia...ape yg kite nak..tu la yg kite tk dapat....ape yg kite syg...tula yg tinggalkan kite...da rumlah idop...but life must
go on....moge roh ereka dicucuri rahmat...wassallam



0 comments:

Fr33d0m & justic3

Related Posts with Thumbnails