BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Wednesday, December 2, 2009

aku bersame "bonze"hahah....dont try this action at home..hahaha

aku,para2 sakura..ngan munir...mase tgh trai power wheel chair..huhuh..awek tgh tu cun tu..hahaha

ok aku ngan velan..mmperagakan aksi..baru pas "pepon"..wakaka


ok dari kiri..lalilatukodar,madi rempitt..kak azimah pakar fusio aku..dan sazzy falak...tu semue name samaran diorg..wakaka




peace yo....wakaka



fokus2...time unntuk kite pandang kehadapan..hahah





ricky line..nak cabut...leh on wheelcahir 30 minit sahaja.. haha






pic ni diambil bulan lpas...aku akn beri kan pic2 lain..bile aku dah kuar wad..aku masih ade slm wad skrg....mgkin seminggu due lg aku leh kuar isyaallah ..huhuuhhu






beberape pic di wad...and memorial yg sempat aku cilok..untuk tatapan korang..








0 comments:

Fr33d0m & justic3

Related Posts with Thumbnails